Etrusco ontvangt Europese Innovatieprijs 2024

Leutkirch, februari 2024 - Etrusco is dit jaar voor zijn nieuwe 4x4 camper met xFlip bekroond met de derde plaats in de categorie "Bloggers' Favourites" van de European Innovation Award 2024. De prijsuitreiking vond plaats op de CMT - De Vakantiebeurs - in Stuttgart. Meer dan 150 innovatieve producten werden ingezonden in 17 categorieën. De internationale jury erkende de prestatie van Etrusco in de categorie "Bloggers' Favourites" voor de onlangs uitgebrachte 4x4 camper op basis van Ford.

De Managing Director van Etrusco, Christian Striebel, toonde zich verheugd over de erkenning en benadrukte het voortdurende innovatiewerk en de toewijding van het bedrijf aan de ontwikkeling van moderne en eigentijdse campers en campervans.
De nieuwe 4x4 campervan van Etrusco met het innovatieve xFlip-systeem in het slaapgedeelte werd onlangs gepresenteerd voor modeljaar 2024.

In de afgelopen jaren heeft Etrusco een intensieve samenwerking met bloggers ontwikkeld om producten aan een breder publiek voor te stellen en waardevolle feedback te ontvangen. Deze nauwe samenwerking wordt weerspiegeld in de erkenning van de bloggersgemeenschap en toont de doeltreffendheid van deze samenwerkingen aan bij het bevorderen van innovatie en het creëren van waardevolle productverbeteringen.

De prijsuitreiking, die werd bijgewoond door meer dan 100 gasten, waaronder experts uit de sector, bloggers en vertegenwoordigers van de lokale pers, bood een geschikt platform om de meest innovatieve producten van 2024 te onderscheiden. Etrusco wil zijn team, partners en klanten bedanken voor hun voortdurende steun en samenwerking.

De winnaars van de European Innovation Award 2024 in detail: Winners 2024 | European Innovation Award (european-innovation-award.com)

Naar het voertuig: Jouw campervan 4x4 op Ford-basis | Etrusco-campers

Over Etrusco

Het merk Etrusco staat voor betrouwbare campers met een mediterraan, modern design en een eerlijke prijs-kwaliteitverhouding. Hoogwaardige materialen en een stijlvol design in het interieur en het exterieur onderscheiden de Etrusco-modellen. Mobiel en onafhankelijk reizen wordt een waar genoegen met Etrusco. Etrusco rondt het instapsegment van de Erwin Hymer Group af. De Etrusco campers worden geproduceerd in San Casciano bij Florence/Italië.

Erwin Hymer Group

Erwin Hymer Group is een 100 procent dochter van THOR Industries, een van 's werelds grootste fabrikanten van recreatieve voertuigen met meer dan 32.000 werknemers wereldwijd. Erwin Hymer Group verenigt aanbieders van campers, caravans en accessoires, alsmede verhuur- en financieringsmaatschappijen, onder één dak. Tot Erwin Hymer Group behoren de camper- en caravanmerken Buccaneer, Bürstner, Carado, Crosscamp, Compass, Dethleffs, Elddis, ERIBA, Etrusco, HYMER, Laika, LMC, Niesmann+Bischoff, Sunlight en Xplore, de verhuurbedrijven Crossrent, McRent en Rent Easy, chassisbouwer Goldschmitt, onderdelenleverancier Movera en het reisportaal FREEONTOUR. Meer informatie is beschikbaar op www.erwinhymergroup.com.

Pers contact

Etrusco GmbH