De nieuwe Campervan CV 600 DF op basis van een Ford Transit

• Nieuwe plattegrond gebaseerd op het succesvolle model CV 600 DB
  • Etrusco Campervan serie biedt nu zes verschillende indelingen

Met het model CV 600 DF breidt Etrusco vanaf het voorjaar 2022 zijn productfamilie uit. De nieuwe Campervan - op basis van de Ford Transit - biedt veel ruimte en voorzieningen voor individuele reizen. Bovendien is het nieuwe basismodel bedoeld om de algemene gespannen aanbodsituatie die het gevolg is van productiestops van de Fiat Ducato te verbeteren en kan het nu worden besteld.

Uitbreiding van de Campervan serie

Met het nieuwe model op Ford-basis vult Etrusco zijn aanbod aan op Campervans op basis van Fiat, die al bekend staan om hun hoge niveau van comfort en reisplezier. De nieuwe Campervan CV 600 DF is ook bedoeld om het portfolio van Etrusco visueel te versterken met zijn opvallende maar subtiele lijnen. "De Ford Transit is een echte blikvanger op de weg. Cool design en zelfbewuste esthetiek, evenals vorm en functie slim gecombineerd", zo vat Christian Striebel, directeur van Etrusco GmbH, het samen. "Met de uitbreiding naar een tweede voertuigleverancier verbeteren we ook onze leveringssituatie en kunnen we onze klanten op die manier een eerdere start van hun vakantie geven."

Meer motorvermogen, veel uitrustingsopties en een nieuw kleurendesign

Met een standaard motor met 96 kW (130 pk) en handgeschakelde 6-versnellingsbak is de nieuwe Campervan op basis van de Ford Transit 2.0 l EcoBlue. Optioneel kan het voertuig ook worden geconfigureerd met een 125 kW (170 pk) motor. Voor beide motorvarianten is de beproefde automaat als optie leverbaar, die voor een bijzonder aangename rijervaring zorgt. Talrijke optionele assistentiesystemen zorgen voor een bijzonder hoog veiligheids- en comfortniveau, terwijl het hoogwaardige multimediapakket garant staat voor het beste vermaak aan boord.

Dankzij zijn compacte buitenmaten en een lengte van 5,98 m staat de CV 600 DF garant voor ontspannen reizen: van stadsritten in turbulente grootstedelijke flair tot langere vakantietochten weg van de drukte. De camper schittert in nieuwe kleurvarianten (Frozen White, Agate Black Metallic en Magnetic Grey). Deze nieuwe modelvariant biedt ook het optionele en populaire optiepakket "Complete Selection".

Nieuwe indeling - geslaagd concept

Zoals alle moderne Campervans van Etrusco staat de CV 600 DF voor dynamisch en stijlvol reizen. Het ruime interieur en de lichte, moderne woonruimtes zorgen voor een bijzondere huiselijke sfeer. Met de toevoeging van de Ford-modellen wordt de Campervan serie aangeboden in vijf verschillende indelingen. Etrusco stelt zo de individuele behoeften van de klant op de voorgrond en biedt meer ruimte voor creatieve eigen vormgeving.

De CV 600 DF maakt, net als de vergelijkbare CV 600 DB op basis van de Fiat Ducato, indruk met zijn open indeling.

Vooral het nieuwe, slimme opbergconcept zorgt voor een hoog comfortniveau. Zo creëerden de interieurontwerpers nieuwe opbergvakken boven de zijdeuren en konden zij het totale opbergvolume vergroten.

Een nieuwe vouwschuifdeur biedt nog meer ruimte in de douche en vergroot de bewegingsvrijheid. Bijzonder gezinsvriendelijk: het standaard dubbele Isofix-systeem voor kinderzitjes. Het keukengedeelte is aangepast aan het nieuwe chassis. De gootsteen en de koelkast staan bijvoorbeeld op een nieuwe plek. Een andere highlight van het Ford-model zijn de standaardramen. Een optioneel verkrijgbare downlight boven de achterdeur zorgt 's avonds voor de perfecte verlichting. Net als de vorige modellen biedt de nieuwe Campervan van Ford waar voor zijn geld. De Etrusco voertuigen worden geproduceerd in Toscane nabij Florence in Italië. De fabriek is een van de modernste in Europa en produceert uitsluitend hoogwaardige en betrouwbare campers.

Over Etrusco

Het merk Etrusco staat voor betrouwbare campers met een mediterraan, modern design en een eerlijke prijs-kwaliteitverhouding. Hoogwaardige materialen en een stijlvol design in het interieur en exterieur onderscheiden de Etrusco modellen. Mobiel/vrij en onafhankelijk reizen wordt een plezierige/aangename ervaring met Etrusco. Etrusco rondt het instapsegment van de Erwin Hymer Group af. De Etrusco campers worden in San Casciano bij Florence/Italië geproduceerd.

Erwin Hymer Group

Erwin Hymer Group is een 100 procent dochter van THOR Industries, een van 's werelds grootste fabrikanten van recreatieve voertuigen met meer dan 32.000 werknemers wereldwijd. Erwin Hymer Group verenigt aanbieders van campers, caravans en accessoires, alsmede verhuur- en financieringsmaatschappijen, onder één dak. Tot Erwin Hymer Group behoren de camper- en caravanmerken Buccaneer, Bürstner, Carado, Crosscamp, Compass, Dethleffs, Elddis, ERIBA, Etrusco, HYMER, Laika, LMC, Niesmann+Bischoff, Sunlight en Xplore, de verhuurbedrijven Crossrent, McRent en Rent Easy, chassisbouwer Goldschmitt, onderdelenleverancier Movera en het reisportaal FREEONTOUR. Meer informatie is beschikbaar op www.erwinhymergroup.com.

Etrusco GmbH
Ölmühlestraße 6